(0 termék) - 0 Ft

Az Ön bevásárlókosara üres.

Üdvözöljük!

Gyik

Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költséget megrendelésenként egyedileg számolja ki önnek a rendszerünk.
Amit figyelembe vesz az a csomagolási méret és a súly. Szállításban partnereink a TNT, UPS és GLS.
Hogy pontosan mennyibe kerül azt a kosár vásárlási meneténe közben megtalálja.

Mennyi időn belül szállítunk?
A szállítási határidő 2-8 munkanap alap esetben, ha egyedi RAL porfestéssel rendeli a terméket,
akkor körülbelül 15 nap, ha pedig egyedi Renolit fóliát választ akkor 4 hét.
Minden termékünknél külön-külön feltűntetjük a szállítási időt.

Hogyan tudom kiválasztani a megfelelő méretet?
Minden termék mellett megtalálható Felmérési segédlet,
Információ a termék testre szabásához, és ha a termék motorizálható, ahhoz is talál leírást.

Ha még egyedibb lenne a kérése vagy több termékre esetleg információra lenne szüksége,
keresse ügyfélszolgálatunkat, és szívesen segítünk.

Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?
Forduljon bátran vevőszolgálatunkhoz a lent található elérhetőségek bármelyikén.
Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresse elő a rendelése sorszámát,
melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában, valamint magában a levélben,
illetve a honlapon, személyes bejelentkezést követően a Személyes fiókjában.

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?
Mivel minden termékünk egyedi méretre, és csak az Ön egyedi igényei szerint gyártódtak,
az elállás jogával csak akkor élhet, ha nem a megrendelésének megfelelő terméket kapta.
Ebben vissza kell küldenie a terméket az eredeti csomagolásban a saját költségén.
Amennyiben bebizonyosodik, hogy valóban helytelen volt a gyártás,
az visszaküldés költségét jóváírjuk Önnek és garanciában kicseréljük és újra gyártatjuk a megfelelő terméket.

Regisztráltam mégsem tudok belépni! Miért?
Regisztrációd után rendszerünk pár percen belül küld a megadott e-mail címre egy e-mail üzenetet.
Az emailben megtalálod a belépéshez szükséges jelszót!
Mivel ez egy automatikus rendszerüzenet,
néhány levelezőprogram (pl. freemail, citromail..stb) kérdés nélkül a spam mappádba teheti,
így nem is veszed észre, hogy megkaptad. Elsőként tehát nézd meg a spam mappát.
Ha nincs ott sem, akkor előfordulhat, hogy hibásan adtad meg az e-mail címedet, ezért nem kapod meg levelünket.
Ha mégis elakadsz, és nem tudod mi lehet a probléma, hívd ügyfélszolgálatunkat.

Személyesen átvehetem a rendelésemet?
Nem.


Bármilyen kérdése van, kérjük, keress minket az alábbi elérhetőségeken:

Telefonos ügyfélszolgálat: + 36 70 525 5356
E-mail: info@arnyekolaswebshop.hu